Дрогобич став ще більш впізнаваним. ФОТО

Розвиток туризму у Дрогобичі набирає обертів. Туристичними та архітектурними принадами древнього Дрогобича цікавляться як його мешканці, так і туристи з України та світу.

Для того, щоб Дрогобич був ще більш впізнаваним, у червні на його вулицях облаштували ще два промоційні архітектурні об’єкти — логовивіску та логолавку.

Вулиця Стрийська — одна з головних транспортних артерій міста. На початку червня при в’їзді зі Стрийського напряму на цій вулиці облаштували інсталяцію зі слоганом міста «У ньому вся сіль».

Як зазначають у Туристично-інформаційному центрі Дрогобича, ця вивіска є першим архітектурним об’єктом знайомства туриста з Дрогобичем, а також нагадуванням усім, що місто Дрогобич унікальне своє соляною історією і має діюче, найстаріше підприємство з видобутку солі, яке потрібно зберегти та розвинути. Ідея встановлення цієї вивіски належить міському голові Дрогобича Тарасу Кучмі.

Наприкінці червня на площі Замкова гора у Дрогобичі встановили логолавку. Ця лавка у вигляді букви «Д» розміщена таким чином, щоб любителі фото мали змогу з одного боку фотографуватися на фоні костелу, а з іншого — на фоні Ратуші.

Цей проект реалізовано завдяки спільним зусиллям влади, громади та бізнесу у сфері туризму. Крім місцевого самоврядування, до реалізації ідеї долучилися близько 50 осіб з України та закордону.

У Туристично-інформаційному центрі Дрогобича переконані, що завдяки цій логолавці Дрогобич буде впізнаваним не лише в Україні, а й світі.