Залізничні вокзали в Бориславі та Дрогобичі запрацювали 31 грудня 1872 року. Відстань між ними становила 11,45 км.
Цікаво, що поїздка з Борислава (мікрорайон Губичі) була безкоштовною, а от зворотній шлях виявився платним, тому деяким людям довелося діставатися Дрогобича своїм ходом.
Окрім потягів, через Борислав курсували також так звані «Торпеди» – експрес-поїзди із двигуном внутрішнього згоряння. Перша «Люкс-торпеда» була збудована у 1933 році в Австрії фірмою Аustro-Daimler-Puch. Станом на літо 1939 року «торпеди» обслуговували маршрут «Львів-Стрий-Дрогобич- Борислав». Ціна квитка була дуже високою, однак до Львова можна було дістатися орієнтовно за годину. Тому «люкс – торпедою» могли користуватися лише заможні бориславські нафтовики.
9 грудня 2003 року Львівська залізниця з економічних причин скасувала рух поїзда між Дрогобичем та Бориславом. Проте із розвитком ОТГ будемо сподіватися на те, що з відновленої залізничної станції Борислава можна буде комфортно дістатися сусідніх міст, Львова і навіть Києва.
Фото: Бориславська міська рада
Матеріал підготували:
вчитель історії ЗОШ №4 Лідія Мазурчак та
провідний спеціаліст відділу молоді та спорту управління культури, молоді, фізичної культури та спорту Віктор Кравцов
в рамках проєкту #Легенди_міста_Борислава
Джерело: Бориславська міська рада