Курорт Славсько отримав новий ретро брендинг (фото)

Розробник бренду селища Славське приватне підприємство «Кіностудія ВТМН» надіслало редакції «Наші гроші. Львів» результати своєї роботи. Вони обійшлися селищній раді у 536 тис. грн. Повністю ознайомитися з брендом можна за цим посиланням.

Розробники створили новий слоган селища – «Славсько – гори вражень». Вони зазначають, що вирішили будувати бренд для двох аудиторій одночасно: лояльних, які перестали їздити, але все ще ностальгують; та молодих, які ще ніколи тут не були і для яких важлива ціна.

«Так з’явилось Славсько – гори вражень. В дизайні ми хотіли виділятись і розважати одночасно. Бути зрозумілими і 40-річним, і 20-тирічним. Бути бойками, які починали ще за бабці Австрії. Хтось побачить у нашому дизайні соцреалізм, а хтось класичний німецький плакат середини минулого сторіччя», − вказують розробники.

Для створення ілюстрацій дизайнери використали старі фотографії. Вони створили зимові та літні банери, зокрема перші брендовані прапори в селищі розвісять цьогоріч в день першого снігопаду. Також компанія створила ілюстрації для сувенірів, футболок, ялинкових прикрас тощо.