Сучасний заклад дошкільної освіти означає створення освітнього простору, адекватного змінам в освіті, інноваційним тенденціям розвитку в умовах, що відповідають соціальним запитам суспільства.
Щоб забезпечити єдність і наступність процесу реформування дошкільної та початкової освіти, з 1 по 19 листопада в дошкільних навчальних закладах Трускавецької МТГ проходив конкурс-огляд "Особистісно зорієнтований простір в ДНЗ", організований Центром професійного розвитку педагогічних працівників (ЦПРПП) Трускавецької міської ради (керівник Інна Форемна). На конкурсі було представлено реалізацію таких діяльнісних практик як екран настрою, правила групи, осередок приналежності та куточок усамітнення в ДНЗ.
Так педагоги реалізовують завдання сучасної дошкільної освіти, збагачують дитячу діяльність та розвивають особистості дітей.
Щоб забезпечити єдність і наступність процесу реформування дошкільної та початкової освіти, з 1 по 19 листопада в дошкільних навчальних закладах Трускавецької МТГ проходив конкурс-огляд "Особистісно зорієнтований простір в ДНЗ", організований Центром професійного розвитку педагогічних працівників (ЦПРПП) Трускавецької міської ради (керівник Інна Форемна). На конкурсі було представлено реалізацію таких діяльнісних практик як екран настрою, правила групи, осередок приналежності та куточок усамітнення в ДНЗ.
Так педагоги реалізовують завдання сучасної дошкільної освіти, збагачують дитячу діяльність та розвивають особистості дітей.