17:11, 27 жовтня 2020 р.
Курорт Славсько отримав новий ретро брендинг (фото)
Розробник бренду селища Славське приватне підприємство «Кіностудія ВТМН» надіслало редакції «Наші гроші. Львів» результати своєї роботи. Вони обійшлися селищній раді у 536 тис. грн. Повністю ознайомитися з брендом можна за цим посиланням.
Фото: ПроЗахід
Розробники створили новий слоган селища – «Славсько – гори вражень». Вони зазначають, що вирішили будувати бренд для двох аудиторій одночасно: лояльних, які перестали їздити, але все ще ностальгують; та молодих, які ще ніколи тут не були і для яких важлива ціна.
Фото: ПроЗахід
«Так з’явилось Славсько – гори вражень. В дизайні ми хотіли виділятись і розважати одночасно. Бути зрозумілими і 40-річним, і 20-тирічним. Бути бойками, які починали ще за бабці Австрії. Хтось побачить у нашому дизайні соцреалізм, а хтось класичний німецький плакат середини минулого сторіччя», − вказують розробники.
Для створення ілюстрацій дизайнери використали старі фотографії. Вони створили зимові та літні банери, зокрема перші брендовані прапори в селищі розвісять цьогоріч в день першого снігопаду. Також компанія створила ілюстрації для сувенірів, футболок, ялинкових прикрас тощо.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
18:10
19 листопада
14:06
19 листопада
11:00
19 листопада
10:00
19 листопада
22:00
18 листопада
18:00
15 листопада
10:50
15 листопада
live comments feed...